
Training, support și consultanță specializată pentru reclamele plătite
Împreună putem îmbunătăți performanța reclamelor tale.
Având deja cunoștiințele care te-au adus până în punctul în care ai nevoie de ajutor specializat putem genera o strategie de viitor profitabilă pentru tine și afacerea ta.
Optimizarea si generararea de noi campanii adaptate nevoilor tale poate fi realizată de către tine, sub îndrumarea mea și împreună putem realiza un set de campanii complet care să te ducă cât mai departe pe drumul pe care dorești să il parcurgi.
Important!
Trebuie să ai
- Ai un cont de Google Ads Activ
- Ai un cont de Google Analytics
- Ai un cont de Facebook Ads
- Urmărești tranzactiile/conversiile din Facebook Ads
- Urmărești tranzactiile/conversiile din Google Ads
- Contul Google Ads este conectat la Analytics
Analizăm și optimizăm
Obiectivele campaniilor active, rezultatele înregistrate de acestea și imbunătățirile ce se pot aduce campaniilor active.
Grupurile de anunțuri au un rol foarte important, acestea permit segmentarea în cadrul campaniilor.
Anunțurile reprezintă probabil cel mai important activ al unui cont de publicitate, acestea împreună cu cuvintele cheie (audientele) formeaza nucleul contului de publicitate.
Cuvintele cheie sunt motorul propriuzis al oricărei campanii, indiferent de obiectivul acesteia. Este foarte important să avem o listă de cuvinte cheie foarte atent selecționată și bine targhetată.
Extensiile de anunț sunt extrem de importante și utile în cadrul oricărei campanii indiferent de obiectivul acesteia, extensiile permițând expunerea de informații suplimentare în diverse forme.

Un element foarte important în cadrul campaniilor, aceasta fiind unul din pilonii care face diferența dintre tine și competitorii tăi.
Strategie de licitare permite optarea pentru una din multiplele forme de licitare disponibile în funcție de obiectivul ales.
De la strategiile de licitare cu optimizare prin intermediul algoritmilor pănă la programarea pe ore sau zile, aceste automatizări ne permit obținerea de rezultate cu costuri eficiente.
Selectarea din cadrul publicului disponibil a particularităților ne permit optimizarea livrării reclamelor către publicul țintă.
Având opțiunea de a selecta locațiile sau chiar și a dispozitivelor utilizatorilor putem rafina audiențele pentru a realiza obiectivul stabilit.
Avantaje Training și Consultanță

Plata la cerere
Dacă cheltuielile lunare și gândul de a lăsa pe mâna cuiva străin te îndepărtează de agențiile de publicitate astfel poți colabora fără a externaliza.

Manageriezi singur campaniile
Vei avea control asupra contului tău de reclame, a strategiei cât și a deciziilor. Beneficiezi de cele mai bune sfaturi și indicatii insă tu decizi ce folosești.

Fără obligații
Fără contract lunar și fără obligatii de plată lunare. Apelezi doar cand ai nevoie de informații actualizate, sfaturi sau idei noi de promovare.
Prețuri Support și Consultanță PPC

Training specializat pentru persoanele interesate să învețe de la 0 sau de la un nivel începător administrarea conturilor de publicitate plătită, realizarea campaniilor și a reclamelor din platformele Google Ads și Facebook & Instagram Ads
Nu putem lăsa distanța să fie un impediment. Putem realiza o teleconferință de oriunde am fi și putem dezvolta ideile împreună fără a lăsa distanța să ne afecteze.
Dacă timpul nu îți permite managerierea campaniilor se poate face și prin email. Putem coresponda astfel la orice oră din zi sau din noapte. Intervalul de răspuns este redus acum la 24 ore. Nu trebuie decât să îmi trimiți informațiile necesare și mă voi ocupa de solicitarea ta revenind ulterior cu email cu toate informațiile solicitate.
Folosind AnyDesk sau TeamView-er putem lucra împreună pe campaniile tale, le putem analiza împreună și putem alege cele mai bune soluții la problemele tale.
Ne putem întâlni atat la biroul meu cât și la locația administrativă a afacerii tale. Stabilim în prealabil detaliile necesare prin formularul de mai jos.
Suport asigurat clienților cu contul Google Ads / Facebook Ads conectat la MCC-ul / BM-ul meu. Fie că dorești analiza rezultatelor, administrare ocazională, creare de campanii noi, în toate aceste situații conectarea conturilor este necesară și ne oferă astfel un control mai bun.
Solicită acum o programare, completează formularul și voi analiza cererea ta în cel mai scurt timp.
Împreună vom reuși
Reduci Cheltuielile Ineficiente
Configurând corect campaniile poți crește sansele de a cheltui mai puțin pentru aceleași rezultate ca până acum.
Organizezi campaniile
Organizând campaniile pe obiective vei targheta corect traficul și rezultatele obținute din acest trafic.
Obții mai multe rezultate
Optimizând reclamele după obiectiv vei genera un volum mai mare de rezultate favorabile cu același buget.
Crești volumul de vânzări
Folosind resursele disponibile într-o manieră orientată către vânzări poți genera mai multe conversii cu același cost.
Generezi profituri mai mari
Îmbunătățind livrarea reclamelor tale, a costurilor per click, vei genera astfel buget suplimentar pentru sporirea vânzarilor.
Părerile clienților
PREȚURI SERVICII
Servicii Publicitate Google Ads
Abonare Lunară de la
€250
- per Obiectiv
- Configurare
- sau Optimizare
- și Plan Rentabilitate
- nr. cuvinte cheie nelimitat
- 3+ Anunțuri
- 4+ Extensii Anunț
Reclame Facebook & Instagram Ads
Abonare Lunară de la
€300
- per Obiectiv
- Configurare
- sau Optimizare
- și Plan Rentabilitate
- nr. audiențe nelimitat
- 3+ Grupuri de anunțuri
- 3+ liste de public personalizate
Servicii Publicitate la cerere
Plată la cerere, de la
€150
- Audit Cont Facebook Ads - 350 €
- Audit Cont Google Ads - 350€
- Campanii Google Ads - 300€
- Campanii Facebook Ads - 250€
- Campanii Instagram Ads - 250€
- Audit Website - Seo - 350 E
- Audit Website - Call To Action
Servicii Consultanță și Training
Plată la cerere, de la
€50
- Google Ads Search
- Google Ads Display
- Google Shopping
- Google Analytics
- Facebook Ads
- Instagram Ads
- Instagram in App Ads
Rezultate
Creștere de la 12.000 Ron la 289.000 Ron în doar 30 zile. De la 2500 € lunar la 100.000 € in doar 60 zile
De la o constantă de 12.000 Ron lunar la un vărf de 289.000 Ron. O creștere de 23 ori mai mare a volumului de vânzări cu un CPA mai mic de 8% din valoare coș.
Exemplul prezentat este realizat cu compararea aceleaiași luni (octombrie) din anul curent și cel anterior. Obiectivul principal a fost creșterea rezultatelor campaniilor, reducerea costurilor fiind obiectiv secundar. Chiar si așa se poate observa o dublare a vânzărilor cu cost per achiziție redus cu 50%. Toate acestea au fost posibile organizând campaniile corect, pe obiective, îngrijind atât cuvintele cheie cât și listele de remakerting. Nu în ultimul rând un bun element de optimizare a campaniilor a fost organizarea cuvintelor cheie negative.