
Servicii complete de publicitate plătită pe toate canalele pay per click disponibile.
Împreună putem îmbunătăți performanța reclamelor tale.
Fie că este vorba de un serviciu, de un produs sau o gamă completă de produse, promovarea acestora în mediul online depinde în cea mai mare parte de publicitatea plătită. Fie că discutăm de afișare, de reclame de impact, de brand sau product awareness sau fie că ne raportăm doar la cerere și volumul de căutări pe acel produs, nișă sau serviciu, singurul aspect cert este că avem nevoie de trei piloni principali pentru cele mai bune rezultate: Publicitate, Prezență și Poziționare.
Fiecare nișă are acoperita cererea cu ofertă peste volumul cererii actuale. Fiecare ocupant al oricărui loc din nișă are principalul țel să-și asigurea cea mai eficientă publicitate, cea mai constantă prezență si cea mai bună poziționare. Depinde de tine cum vrei să ocupi aceste 3 Piloni.
Dacă nu dorești o colaborarea pe termen lung, ai un produs sau un serviciu care se află deja în campanii plătite și nu vrei decât sa îmbunătațești reclama sau vrei sa demarezii campanii noi pentru un produs sau serviciu nou, poți opta pentru unul din serviciile oferite fără abonare lunară., servicii de care beneficiezi la cerere, conform acord stabilit în prealabil, și vei fi facturat doar o dată pentru ele.
Acționez, generez rezultate nu promisiuni
În acest exemplu am realizat o creștere de la 12.000 Ron la 289.000 Ron în doar 30 zile. Clientul a înregistrat vînzări cu o creștere totală de la 2500 € lunar la 100.000 € in doar 60 zile
De la o constantă de 12.000 Ron lunar la un vărf de 289.000 Ron. O creștere de 23 ori mai mare a volumului de vânzări cu un CPA mai mic de 8% din valoare coș. Din păcate clientul nu s-a așteptat la ce a urmat, si a epuizat stocurile în doar 2,5 luni, după cum se poate observa și în raportul Analytics, scăderea este direct proporțională cu reducerea licitațiilor.
Pentru a obține cele mai bune rezultate analizez și optimizez:
Obiectivele campaniilor active, rezultatele înregistrate de acestea și imbunătățirile ce se pot aduce campaniilor active.
Grupurile de anunțuri au un rol foarte important, acestea permit segmentarea în cadrul campaniilor.
Anunțurile reprezintă probabil cel mai important activ al unui cont de publicitate, acestea împreună cu cuvintele cheie (audientele) formeaza nucleul contului de publicitate.
Cuvintele cheie sunt motorul propriuzis al oricărei campanii, indiferent de obiectivul acesteia. Este foarte important să avem o listă de cuvinte cheie foarte atent selecționată și bine targhetată.
Extensiile de anunț sunt extrem de importante și utile în cadrul oricărei campanii indiferent de obiectivul acesteia, extensiile permițând expunerea de informații suplimentare în diverse forme.

Un element foarte important în cadrul campaniilor, aceasta fiind unul din pilonii care face diferența dintre tine și competitorii tăi.
Strategie de licitare permite optarea pentru una din multiplele forme de licitare disponibile în funcție de obiectivul ales.
De la strategiile de licitare cu optimizare prin intermediul algoritmilor pănă la programarea pe ore sau zile, aceste automatizări ne permit obținerea de rezultate cu costuri eficiente.
Selectarea din cadrul publicului disponibil a particularităților ne permit optimizarea livrării reclamelor către publicul țintă.
Având opțiunea de a selecta locațiile sau chiar și a dispozitivelor utilizatorilor putem rafina audiențele pentru a realiza obiectivul stabilit.
Exemplul prezentat este realizat cu compararea aceleaiași luni (octombrie) din anul curent și cel anterior. Obiectivul principal a fost creșterea rezultatelor campaniilor, reducerea costurilor fiind obiectiv secundar. Chiar si așa se poate observa o dublare a vânzărilor cu cost per achiziție redus cu 50%. Toate acestea au fost posibile organizând campaniile corect, pe obiective, îngrijind atât cuvintele cheie cât și listele de remakerting. Nu în ultimul rând un bun element de optimizare a campaniilor a fost organizarea cuvintelor cheie negative.
Exemplu optimizare campanii Google Ads
În acest exemplu am realizat o creștere de 100% a vânzărilor în cadrul unui proces de optimizare campanii ce a durat 6 luni. În tot acest timp am reușit să reducem costurile cu până la 50% și să majoram vânzările cu 100%.
Prețuri servicii fără abonare lunară

Dacă timpul nu îți permite managerierea campaniilor se poate face și prin email. Putem coresponda astfel la orice oră din zi sau din noapte. Intervalul de răspuns este redus acum la 24 ore. Nu trebuie decât să îmi trimiți informațiile necesare și mă voi ocupa de solicitarea ta revenind ulterior cu email cu toate informațiile solicitate.
Folosind AnyDesk sau TeamView-er putem lucra împreună pe campaniile tale, le putem analiza împreună și putem alege cele mai bune soluții la problemele tale.
Suport asigurat clienților cu contul Google Ads / Facebook Ads conectat la MCC-ul / BM-ul meu. Fie că dorești analiza rezultatelor, administrare ocazională, creare de campanii noi, în toate aceste situații conectarea conturilor este necesară și ne oferă astfel un control mai bun.
Dacă ai nevoie de un punct eficient de plecare, recomand auditarea contului tău pentru a identifica de la nivel de setări până la nivel de reclamă cum este setat contul tău. În urma raportului vei primi un set de indicatii complete care te vor ajuta să eficientizezi reclamele și setările contului tău.
Crearea de la 0 a campaniilor implică un volum foarte mare de efort premergător pentru a defini corect cuvintele cheie pentru rețeaua de căutare și/sau segmentele de public pentru rețeaua de Display și Video Ads (Youtube & Display).
Crearea de la 0 a campaniilor implică un volum foarte mare de efort premergător pentru a defini corect audiențele cele mai eficiente pentru afacerea ta.
Împreună vom reuși să
Reduci Cheltuielile Ineficiente
Configurând corect campaniile poți crește sansele de a cheltui mai puțin pentru aceleași rezultate ca până acum.
Organizezi campaniile
Organizând campaniile pe obiective vei targheta corect traficul și rezultatele obținute din acest trafic.
Obții mai multe rezultate
Optimizând reclamele după obiectiv vei genera un volum mai mare de rezultate favorabile cu același buget.
Crești volumul de vânzări
Folosind resursele disponibile într-o manieră orientată către vânzări poți genera mai multe conversii cu același cost.
Generezi profituri mai mari
Îmbunătățind livrarea reclamelor tale, a costurilor per click, vei genera astfel buget suplimentar pentru sporirea vânzarilor.
Număr limitat de locuri disponibile.
Avantaje servicii fără abonare lunară

Plata la cerere
Dacă cheltuielile lunare și gândul de a lăsa pe mâna cuiva străin te îndepărtează de agențiile de publicitate astfel poți colabora fără a externaliza.

Manageriezi singur campaniile
Vei avea control asupra contului tău de reclame, a strategiei cât și a deciziilor. Beneficiezi de cele mai bune sfaturi și indicatii insă tu decizi ce folosești.

Fără obligații contractuale
Fără contract lunar și fără obligatii de plată lunare. Apelezi doar cand ai nevoie de informații actualizate, sfaturi sau idei noi de promovare.