
Servicii complete de publicitate plătită pe toate canalele pay per click disponibile.
Împreună putem îmbunătăți performanța reclamelor tale.
Fie că este vorba de un serviciu, de un produs sau o gamă completă de produse, promovarea acestora în mediul online depinde în cea mai mare parte de publicitatea plătită. Fie că discutăm de afișare, de reclame de impact, de brand sau product awareness sau fie că ne raportăm doar la cerere și volumul de căutări pe acel produs, nișă sau serviciu, singurul aspect cert este că avem nevoie de trei piloni principali pentru cele mai bune rezultate: Publicitate, Prezență și Poziționare.
Fiecare nișă are acoperita cererea cu ofertă peste volumul cererii actuale. Fiecare ocupant al oricărui loc din nișă are principalul țel să-și asigurea cea mai eficientă publicitate, cea mai constantă prezență si cea mai bună poziționare. Depinde de tine cum vrei să ocupi aceste 3 Piloni.
Acționez, generez rezultate nu promisiuni
În acest exemplu am realizat o creștere de la 12.000 Ron la 289.000 Ron în doar 30 zile. Clientul a înregistrat vînzări cu o creștere totală de la 2500 € lunar la 100.000 € in doar 60 zile
De la o constantă de 12.000 Ron lunar la un vărf de 289.000 Ron. O creștere de 23 ori mai mare a volumului de vânzări cu un CPA mai mic de 8% din valoare coș. Din păcate clientul nu s-a așteptat la ce a urmat, si a epuizat stocurile în doar 2,5 luni, după cum se poate observa și în raportul Analytics, scăderea este direct proporțională cu reducerea licitațiilor.
Pentru a obține cele mai bune rezultate analizez și optimizez:
Obiectivele campaniilor active, rezultatele înregistrate de acestea și imbunătățirile ce se pot aduce campaniilor active.
Grupurile de anunțuri au un rol foarte important, acestea permit segmentarea în cadrul campaniilor.
Anunțurile reprezintă probabil cel mai important activ al unui cont de publicitate, acestea împreună cu cuvintele cheie (audientele) formeaza nucleul contului de publicitate.
Cuvintele cheie sunt motorul propriuzis al oricărei campanii, indiferent de obiectivul acesteia. Este foarte important să avem o listă de cuvinte cheie foarte atent selecționată și bine targhetată.
Extensiile de anunț sunt extrem de importante și utile în cadrul oricărei campanii indiferent de obiectivul acesteia, extensiile permițând expunerea de informații suplimentare în diverse forme.

Un element foarte important în cadrul campaniilor, aceasta fiind unul din pilonii care face diferența dintre tine și competitorii tăi.
Strategie de licitare permite optarea pentru una din multiplele forme de licitare disponibile în funcție de obiectivul ales.
De la strategiile de licitare cu optimizare prin intermediul algoritmilor pănă la programarea pe ore sau zile, aceste automatizări ne permit obținerea de rezultate cu costuri eficiente.
Selectarea din cadrul publicului disponibil a particularităților ne permit optimizarea livrării reclamelor către publicul țintă.
Având opțiunea de a selecta locațiile sau chiar și a dispozitivelor utilizatorilor putem rafina audiențele pentru a realiza obiectivul stabilit.
Exemplul prezentat este realizat cu compararea aceleaiași luni (octombrie) din anul curent și cel anterior. Obiectivul principal a fost creșterea rezultatelor campaniilor, reducerea costurilor fiind obiectiv secundar. Chiar si așa se poate observa o dublare a vânzărilor cu cost per achiziție redus cu 50%. Toate acestea au fost posibile organizând campaniile corect, pe obiective, îngrijind atât cuvintele cheie cât și listele de remakerting. Nu în ultimul rând un bun element de optimizare a campaniilor a fost organizarea cuvintelor cheie negative.
Exemplu optimizare campanii Google Ads
În acest exemplu am realizat o creștere de 100% a vânzărilor în cadrul unui proces de optimizare campanii ce a durat 6 luni. În tot acest timp am reușit să reducem costurile cu până la 50% și să majoram vânzările cu 100%.
Avantaje colaborare lunară

Administrare lunară campanii
Administrez întreaga campanie PPC. bugetele cheltuite și rezultatele obținute sunt controlate și ajustate la intervale scurte pentru a putea obține cel mai bun cost.

Dezvoltare perpetuă
Dezvoltarea strategiei și a campaniilor permite acesarea continuă a noi segmente de public cu interes, astfel mărind potențialul de creștere al vânzărilor.

Rentabilitate și profit
Având în control campaniile și strategia de publicitate plătită voi obține pe termen mediu și lung o creștere substanțială a vânzărilor cu o reducere considerabilă a cheltuielilor.
Împreună vom reuși să
Reduci Cheltuielile Ineficiente
Configurând corect campaniile poți crește sansele de a cheltui mai puțin pentru aceleași rezultate ca până acum.
Organizezi campaniile
Organizând campaniile pe obiective vei targheta corect traficul și rezultatele obținute din acest trafic.
Obții mai multe rezultate
Optimizând reclamele după obiectiv vei genera un volum mai mare de rezultate favorabile cu același buget.
Crești volumul de vânzări
Folosind resursele disponibile într-o manieră orientată către vânzări poți genera mai multe conversii cu același cost.
Generezi profituri mai mari
Îmbunătățind livrarea reclamelor tale, a costurilor per click, vei genera astfel buget suplimentar pentru sporirea vânzarilor.
Număr limitat de locuri disponibile.
Părerile clienților
PREȚURI SERVICII
Servicii Publicitate Google Ads
Abonare Lunară de la
€250
- per Obiectiv
- Configurare
- sau Optimizare
- și Plan Rentabilitate
- nr. cuvinte cheie nelimitat
- 3+ Anunțuri
- 4+ Extensii Anunț
Reclame Facebook & Instagram Ads
Abonare Lunară de la
€300
- per Obiectiv
- Configurare
- sau Optimizare
- și Plan Rentabilitate
- nr. audiențe nelimitat
- 3+ Grupuri de anunțuri
- 3+ liste de public personalizate
Servicii Publicitate la cerere
Plată la cerere, de la
€150
- Audit Cont Facebook Ads - 350 €
- Audit Cont Google Ads - 350€
- Campanii Google Ads - 300€
- Campanii Facebook Ads - 250€
- Campanii Instagram Ads - 250€
- Audit Website - Seo - 350 E
- Audit Website - Call To Action
Servicii Consultanță și Training
Plată la cerere, de la
€50
- Google Ads Search
- Google Ads Display
- Google Shopping
- Google Analytics
- Facebook Ads
- Instagram Ads
- Instagram in App Ads
Aplică și tu
Pentru a putea realiza cel mai corect un proces de selecție pentru toți aplicanții te rog spune-mi cu ce se remarcă proiectul tău, ce particularități are, și nu în ultimul rând cum dorești să îl îmbunătățești sau ce planuri ai pentru viitorul business-ului tău.
Eligibilitatea ta și decizia mea de a colabora depind de informațiile primite, astfel cu cât sunt mai complete datele cu atât mai mult cresc șansele de a realiza o colaborare.