Cuvintele cheie in dreptul carora la coloana ”stare” este afisata mentiunea ”volum scazut pentru cautare” sunt acele cuvinte cheie cu cautari putine, cuvinte cheie pe care Google Ads nu le poate folosi pentru a-ti livra si afisa anunturile. Chiar daca nu sunt mentionate efectele negative,

recomandare primita de la Google este ca aceste cuvinte cheie sa fie eliminate. Nu s-a determinat exact cum sau cat afecteaza prezenta acestora, insa cu siguranta o recomandare nu este de ignorat, mai ales ca dureaza aproximativ 45 – 60 secunde inlaturarea acestora.

Recomand adesea, in cadrul proiectelor cu produse sau servicii noi, sa pastreze listele cu cuvinte cheie, sa se faca o analiza la cateva luni si teste cu adaugare a cuvintelor cheie care alta data raportau volum scauzut de cautare. Investind in awareness si prezentand publicului larg un nou produs sau o noua categorie de serviciu acesta cu timpul va genera cautari noi care se pot regasi in listele de cuvinte cheie care alta data nu aveau volum de cautare.