Cele mai mari temeri si probleme ale celor care administreaza conturi de Google Ads se rezuma la pozitionare anunturilor platite. Google Ads (fost Google Adwords) are un sistem de pozitionare atat de avansat incat va clasa anunturile tinand cont de peste 10 parametrii, insa cei mai cunoscuti si recomandati de Google sunt : Scorul de calitate al cuvintelor cheie,

relevanta anunturilor pentru potentialul vizitator,  textul din componenta anuntului si corelarea acestuia cu termenul de cautare.

Pe langa acesti binecunoscuti parametrii mai sunt cativa parametrii foarte importanti precum calitatea continutului din landing page, bugetul si licitarea, etc.

Pentru a inregistra pozitionarea cea mai buna va trebui sa gasiti echilibrul intre toti parametrii si strategia dvs. de digital marketing in cadrul careia utilizati anunturile sponsorizate. Adesea intalnim situatii in care o licitare care pozitioneaza anuntul dvs in zona medie de 2-2.5 cu costuri bune insa rezultate medii spre minime, si o mica ajustare a parametrilor mentionati poate urca anuntul pe o medie de 1.2-2 care pot genera rezultate peste mediu, sau chiar bune fara a fi necesara o ajustare considerabila a bugetului.

Astfel, recomand acordarii antentiei maxime asupra licitarii si a tuturor factorilor ce influenteaza pozitionarea anunturilo pentru a optimiza livrarea acestora si rezultatele inregistrate ulterior optimizarii.