Dacă un cont de reclame este folosit pentru 2 sau mai multe produse sau servicii ar trebui să aveți cel puțin 2 sau mai multe campanii pentru serviciile respective. Fiecare produs sau serviciu ce face subiectul strategiei de marketing trebuie tratat individual la nivel de campanie sau grup de anunțuri.
Împartirea pe campanii și organizarea conform obiective vă ajută și la setarea diferită a licitării în functțe de obiectiv cît și la adoptarea strategiilor de licitare potrivite pentru fiecare obiectiv : Awareness (cunoașterea produsului), generarea de trafic nou, identificarea de public interesat, vânzări, etc.
Împartind pe campanii grupele de produse sau servicii vă ajută în primul rând ca performanță, control și gestionare mai eficientă atât din punct de vedere structural cât și ca optimizare conținut campanii și rezultate și nu în ultimul rând aduce beneficii în dezvoltarea acestora, ca pe viitor să puteți identifica nise noi, cuvinte cheie noi sau grupuri de cuvinte cheie noi ce pot forma la randul lor viitoare campanii.
Utilizând această practică de împarțire ve-ți avea întotdeauna oportunitați noi de a vă promova produsele sau servicile oferite.