In cadrul campaniilor Google Ads, adesea gasim o proportie destul de mare de cuvinte cheie cu scor de calitate redus, care fara a sti ne genereaza cheltuieli mai mari fara a avea un aport pozitiv. Cuvintele cheie sunt clasate cu un scor de calitate de la 1 la 10, 1 fiind evident valoarea minima, respectiv un cuvant cheie cu o relevanta minima raportat la anunt si sau pagina de destinatie. Aceasta clasificare ne ajutata atat pe noi, managerii de cont cat si pe Google sa identifice cuvintele cheie care corespund cel mai bine obiectivului nostru, care sunt relevante pentru utilizatorul final in cautarile sale, care raspund exact la cautare si care aduc ultilizatorului in fata acea informatie sau produs cautat. Un cuvant cheie cu scor de calitate bun este acel cuvant cheie care aduce relevanta, care se regaseste atat in anunt cat si in landing page, care de obicei genereaza si cele mai bune rezultate si care inregistreaza si cele mai mic valori de cost per click si pozitionari de top.
In cadrul campaniilor cu peste 10 cuvinte cheie nu vom regasi tot timpul doar cuvinte cheie cu scor de calitate 10, insa avand o medie peste 7 vom avea o campanie buna, relevanta, cu costuri medii si rezultate bune. Pentru a obtine o baza de cuvinte cheie cu scor de calitate bun, recomand acordarea atentiei maxime la creare listelor de cuvinte cheie si la segmentarea campaniilor in functie de obiectiv si nu mai multe obiective combinate.