Salut! Sunt Sorin Frânculescu și înainte de a fi manager de campanii și/sau consultant în acest domeniu am început prin a fi clientul acestor platforme de promovare platită.
După mai bine de 11 ani de când le sunt în primul rând client înțeleg destul de bine de ce bugetul și costurile afecteaza un business pentru că am parcurs aceleași etape precum clienții actuali pe care ii consiliez sau cărora le ofer serviciile mele.
Tocmai de aceea este foarte important ca advertiser să ințelegi cum funcționează un business, atât online cât și offline, cum afectează cheltuielile exacerbate atât bugetul de marketing cât și veniturile acelei companii și nu în ultimul rând ca advertiser trebuie să intelegi piața în care activează și ce necesitati are acel business.
Promovarea plătita este foarte importantă oricărui business care își dorește evoluție, în era actuală, dar mai ales atunci când business-ul tău are nevoie să se poziționeze în piață, să crească vânzările, sau să descopere direcții și canale de comunicare noi.
Concurența în mediul online a devenit extrem de acerbă, licitarea exagerată și organizarea deficitară a campaniilor a facut ca piața actuală să sufere creșteri de cost per click de cel puțin 30-50% față de anii trecuți și astfel sunt de părere că pentru a intra intr-o piața nouă sau pentru o poziționare eficientă intr-o piața curentă ai nevoie de cele mai bune costuri pentru reclama ta.
Tocmai de aceea te sfătuiesc să îți depășești concurența promovându-ți afacerea la cel mai bun nivel. Contactează-mă acum și programează o convorbire telefonică! Nu uita timpul pierdut reprezintă și bani pierduti.
În decursul ultimilor 5 ani m-am specializat în reclamă plătita, iar în ultimii 3 ani am cheltuit peste 300K EURO si am generat peste 3MIL EURO vânzari!
Rata de conversie în medie este de 10% și variază adesea în funcție de nisă, însă de fiecare dată optimizez și creez campanii optime pentru a genera rezultate RENTABILE.
Mi-am dezvoltat aptitudinile în generarea de anunțuri și strategii bazate pe volumul de căutari existent, am reușit de fiecare dată să depășesc competitorii întâlniți pe fiecare nișă pe care am avut ocazia să lucrez.
Abonare Lunară de la
Abonare Lunară de la
Plată la cerere, de la
Plată la cerere, de la
Ordonanțe militare, restricții, distanțare socială, prevenție ca singurul tratament demonstrat și totuși avem afaceri cu care ne întreținem familiile și oferim locuri de muncă.
Cum procedăm în perioada cu cea mai aspră criză întâlnită pană acum.
Promovarea pe Google, publicitatea pe Google, un temen tot mai des întâlnit în discuțiile avute de-a lungul anilor se referă întotdeauna la cererea atât de simplă a clientului de a avea și el site-ul pe primele poziții în Google.
Organizarea campaniilor este esentiala pentru un control mai bun asupra bugetelor, asupra strategiei de marketing cat si asupra atingerii obiectivelor.
Recomand intotdeauna impartirea campaniilor pe obiective, delimitarea atenta a obiectivelor dupa importanta si buget.
Cuvintele cheie in dreptul carora la coloana ”stare” este afisata mentiunea ”volum scazut pentru cautare” sunt acele cuvinte cheie cu cautari putine, cuvinte cheie pe care Google Ads nu le […]
Cele mai mari temeri si probleme ale celor care administreaza conturi de Google Ads se rezuma la pozitionare anunturilor platite. Google Ads (fost Google Adwords) are un sistem de pozitionare […]
In cadrul campaniilor cu peste 10 cuvinte cheie nu vom regasi tot timpul doar cuvinte cheie cu scor de calitate 10, insa avand o medie peste 7 vom avea o campanie buna, relevanta, cu costuri medii si rezultate bune. Pentru a obtine o baza de cuvinte cheie cu scor de calitate bun, recomand acordarea atentiei maxime la creare listelor de cuvinte cheie si la segmentarea campaniilor in functie de obiectiv si nu mai multe obiective combinate.
BIROU: Cuțitul de Argint, Nr. 68, Sector 4, Bucuresti
Sorin@RedEscape.ro
+40 784 677 771
Când vizitați un site Web, acesta poate stoca sau prelua informații din browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Controlați-vă serviciile Cookie personale aici.